Plaże w AlbaniiKsamil okoliceOwoce morzaButrintPlaże w AlbaniiLlogaraKsamil okoliceButrint

Znaleziono 313 wyników

autor: spoker
09 sie 2019, 11:03
Forum: Jadę do Albanii
Temat: Ksamil czy Himare
Odpowiedzi: 16
Odsłony: 1609

Re: Ksamil czy Himare

Chmielo pisze:
08 sie 2019, 16:08
Powiem tak opcji all tam nie ma, ale jest restauracja hotelowa serwująca obiady i pizzeria bardzo dobra wiec we własnym zakresie każdy bieże co lubi.
Moim zdaniem jest to dużo lepsza opcja niż All no chyba że jedziemy alkohol ładować do odcięcia;)
Dzięki za info
autor: spoker
08 sie 2019, 15:12
Forum: Jadę do Albanii
Temat: Ksamil czy Himare
Odpowiedzi: 16
Odsłony: 1609

Re: Ksamil czy Himare

Ja polecam Hotel Bahamas w Sarandzie blisko Ksamil ale jest basen,prywatna plaża.Bylem w zeszłym roku polecam Chmielo czy w tym hotelu jest opcja na wzięcie pokoju nie tylko ze śniadaniem ale na przykład obiadem i kolacją lub jakąś forma "all inclusive" Znajomi się wybierają w przyszłym roku z 3 ma...
autor: spoker
08 sie 2019, 14:44
Forum: Jadę do Albanii
Temat: Link rabatowy booking.com
Odpowiedzi: 0
Odsłony: 111

Link rabatowy booking.com

Cześć, Jakby ktoś rezerwował noclegi przez booking.com to może uzyskać poprzez ten link rabat 50 zł przy rezerwacji za minimum 350 zł. Niby nic a jednak zawsze coś. Link: https://www.booking.com/s/57_6/pawe0704 Korzystałem z tego typu linków i dostawałem zwrot na kartę po skończonym pobycie w hotelu.
autor: spoker
04 sie 2019, 13:47
Forum: Miasta i miejscowości
Temat: ORIKUM
Odpowiedzi: 38
Odsłony: 4659

Re: ORIKUM

Witam wszystkich. Właśnie spędzam urlop w Orikum. Wyjazd spontaniczny, ze znikomą wiedzą na temat Albanii. Samo Orikum, to raczej dość przygnebiający widok. Poza centrum (jedna główna ulica o długości może 2 km) chaotyczna zabudowa, dużo pastwisk. Mnóstwo smaczków w postaci ruchu samochodowego, ins...
autor: spoker
04 sie 2019, 13:44
Forum: Sprawy bieżące
Temat: Nowy użytkowniku przeczytaj to
Odpowiedzi: 332
Odsłony: 51242

Re: Nowy użytkowniku przeczytaj to

tak naprawde z bulgaricusa korzystałem w tym roku tylko bo mieliśmy odpoczynek od czarnogóry i chorwacji zrobiliśmy sobie wycieczkę kilkudniową po rumunii /sighisoara, bran, sinaia, trasa transfagaraska, poenari i dopiero bułgaria......... i po tym słonecznym brzegu dziecka nasze stwierdziły że jad...
autor: spoker
01 sie 2019, 15:04
Forum: Sprawy bieżące
Temat: Nowy użytkowniku przeczytaj to
Odpowiedzi: 332
Odsłony: 51242

Re: Nowy użytkowniku przeczytaj to

Siema, u nas przez jakiś czas gościnnie bulgaricus był jak mieli przeboje kilka lat temu.
autor: spoker
22 lip 2019, 22:38
Forum: Opinie i uwagi
Temat: Zmiany na forum
Odpowiedzi: 68
Odsłony: 8539

Re: Zmiany na forum

Chmielo pisze:
22 lip 2019, 20:59
Ok dzięki za podpowiedź teraz wszystko mam po polsku:)
Ok super, w panelu usera macie również katalog z avatarami ;)
autor: spoker
22 lip 2019, 20:23
Forum: Opinie i uwagi
Temat: Zmiany na forum
Odpowiedzi: 68
Odsłony: 8539

Re: Zmiany na forum

Ja mam podobnie cześć po polsku cześć po angielsku:) Przełącz język na ang w panelu usera i wróć potem do polskiego musi być ok, testowałem to wielokrotnie w różnych szablonach. Natomiast dziwie się że na starym szablonie jest wszystko poprawnie, miałem nadzieję że wymuszę na was zmianę szablonu na...
autor: spoker
22 lip 2019, 12:20
Forum: Opinie i uwagi
Temat: Zmiany na forum
Odpowiedzi: 68
Odsłony: 8539

Re: Zmiany na forum

wolffer pisze:
22 lip 2019, 11:09
cały niebieski pasek na górze strony, niektóre elementy pod ikonami użytkowników po prawej, no i dół w typie jump to, submit, return to itp.
Coś mi do końca chyba przemiany nie przeszło
To chyba tylko u ciebie, spróbuj w panelu usera przełączyć jeżyk na ang i potem spowrotem na polski.
autor: spoker
21 lip 2019, 16:26
Forum: Opinie i uwagi
Temat: Zmiany na forum
Odpowiedzi: 68
Odsłony: 8539

Re: Zmiany na forum

wolffer pisze:
20 lip 2019, 15:51
a czy można gdzieś zmienić język na całkiem Polski ?
a masz jakiś pół na pół? jeśli tak to gdzie bo ja mam całkiem Polski w nowym stylu, stary styl ma niewspierany Polski i stąd może fifty fifty